náplň práce:
- pracovně právní agenda
- vnitropodnikové směrnice
- vnitropodnikové procesy
- osobní jednání s pracovníky
- spolupráce se mzdovou účetní a s vedoucími pracovníky
požadujeme:
- právní či ekonomické vzdělání (magisterské studium právní fakulty výhodou),
- velmi dobrá znalost pracovně právní legislativy
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, týmové předpoklady
nabízíme:
- úvazek 0,5-1,0
- různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu
- zázemí stabilní neziskové organizace fungující od roku 1993
- 6 týdnů dovolené
- možnost stravování ve vlastní jídelně
- nástup září/ říjen 2023
V případě Vašeho zájmu zašlete do 31. května 2023 svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem personalistce Aleně Černé na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Bližší informace: Alena Černá – telefon 385 777 050.
Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech. První kolo proběhne bez účasti zájemců o zaměstnání pouze na základě zaslaných dokumentů. Vybraní (postupující) zájemci z 1. kola výběrového řízení budou kontaktováni e-mailem či telefonicky a pozváni na osobní schůzku.
Vyhrazujeme si právo výběrové řízení prodloužit či zrušit. Osobní údaje poskytnuté zájemcem budou uchovávány po dobu výběrového řízení, k tomuto zájemce poskytnutím svého životopisu a dalších osobních údajů uděluje svůj souhlas. Osobní údaje neúspěšných žadatelů budou skartovány, pokud žadatel nevysloví svůj souhlas s jejich dalším uchováním v naší databázi.