náplň práce:

  • pracovně právní agenda
  • vnitropodnikové směrnice 
  • vnitropodnikové procesy
  • osobní jednání s pracovníky
  • spolupráce se mzdovou účetní a s vedoucími pracovníky

 

požadujeme:

  • právní či ekonomické vzdělání (magisterské studium právní fakulty výhodou), 
  • velmi dobrá znalost pracovně právní legislativy 
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost, zodpovědnost, týmové předpoklady

 

nabízíme:

  • úvazek 0,5-1,0
  • různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu
  • zázemí stabilní neziskové organizace fungující od roku 1993
  • 6 týdnů dovolené
  • možnost stravování ve vlastní jídelně
  • nástup září/ říjen 2023

 

V případě Vašeho zájmu zašlete do 31. května 2023 svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem personalistce Aleně Černé na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Bližší informace: Alena Černá – telefon 385 777 050.

Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech. První kolo proběhne bez účasti zájemců o zaměstnání pouze na základě zaslaných dokumentů. Vybraní (postupující) zájemci z 1. kola výběrového řízení budou kontaktováni e-mailem či telefonicky a pozváni na osobní schůzku.

 

Vyhrazujeme si právo výběrové řízení prodloužit či zrušit. Osobní údaje poskytnuté zájemcem budou uchovávány po dobu výběrového řízení, k tomuto zájemce poskytnutím svého životopisu a dalších osobních údajů uděluje svůj souhlas. Osobní údaje neúspěšných žadatelů budou skartovány, pokud žadatel nevysloví svůj souhlas s jejich dalším uchováním v naší databázi.

Naši hlavní partneři

Statutární město České BudějoviceJihočeský kraj Rottary       anauk     borovka new    

Arpida centrum pro rehabilitaci osob se zdravotním postižením, o.s.

Kontakty

Centrum ARPIDA, z.ú.
U Hvízdala 1402/9
370 11 České Budějovice

Darujme.cz